Praktijkinformatie
Wat neemt u mee naar het bezoek aan onze praktijk?
1.Geldig legitimatiebewijs
2.Geldig verzekeringsbewijs (verzekerdenpas)
3. Eventueel verwijskaart
4. Medisch paspoort (indien u deze bezit)
5. Uw (elektrische) tandenborstel
Kosten
Na uw behandeling krijgt u van ons een (digitale) factuur. Indien u een tandartsverzekering hebt afgesloten is het mogelijk om, afhankelijk van hoe u verzekerd bent, een gedeelte van uw kosten terug te verhalen. U kunt hierbij het beste kijken in de polisbescheiden van uw verzekering of op de website van uw zorgverzekeraar.
Indien een grote behandeling nodig is, doen wij altijd eerst een intake kosten hiervan komen uit tussen € 89,91- €134,19 (tevens in te dienen bij uw verzekeraar). Aan de hand van de informatie welke bij de intake naar voren komt krijgt u van ons een begroting met daarop de te verwachten kosten welke uit de behandeling zullen voortvloeien. Dit gaat enkel om de eerste fase van de behandeling, de herbeoordeling en nazorgfase vallen hier buiten. U kunt dan aan de hand van de codes kijken wat uw vergoeding zal zijn bij de verzekeraar. Indien u met de begroting akkoord gaat, neemt u contact met ons op voor het maken van vervolgafspraken voor de behandelreeks.
Annulering afspraak
Afspraken kunnen tot max 5 dagen voor aanvang geannuleerd worden via de web-agenda, tevens is het mogelijk om hier een nieuwe afspraak te maken.
Buiten deze gestelde termijn wordt u verzocht telefonisch contact op te nemen. Voor de openingstijden verwijzen wij u naar de oranje balk onderaan deze website.
Afspraken die u niet na kunt komen dienen, zo mogelijk, ten minste 24 uur voor aanvang te worden geannuleerd. De onkosten van niet nagekomen afspraken kunnen door de mondhygiëniste bij u in rekening worden gebracht (afhankelijk van de redenering).
Klachten
Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Daar kunt u van op aan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden.
Klachtenloket Paramedici
Klik op de link om naar de website te gaan: Klachtenloket paramedici