• Velingspad 2 9502RA Stadskanaal Telefoon: 0599 621450

  • Adresgegevens

    Mondhygienistenpraktijk H.Huls
    Velingspad 2
    9502RA Stadskanaal Mondhygienistenpraktijk H.Huls
    Telefoon 0599 621450
    e-mail: info@mhpraktijkhuls.nl

  • Nieuwe patient?

    Meld u aan als nieuwe patient

    Lees verder

  •  Versturen

  • Kaart

  • Wat neemt u mee naar het bezoek aan onze praktijk?

    1.Geldig legitimatiebewijs;

    2.Geldig verzekeringsbewijs (verzekerdenpas);

    3. Eventueel verwijskaart;

    4. Indien in uw bezit, medisch paspoort;

    5. Uw (elektrische) tandenborstel.

     

    kosten

    Na uw behandeling krijgt u van ons een (digitale) factuur. Indien u een tandartsverzekering hebt afgesloten is het mogelijk om, afhankelijk van uw verzekeringssoort een gedeelte van uw kosten terug te verhalen. U kunt hierbij het beste kijken in de polisbescheiden van uw verzekering of op de website van uw zorgverzekeraar.

    Indien een grote behandeling nodig is, doen wij altijd eerst een intake, kosten hiervan komen uit op 82,95 (tevens in te dienen bij uw verzekeraar). Aan de hand van de informatie welke bij de intake naar voren komt, krijgt u van ons een begroting met daarop de te verwachten kosten welke uit de behandeling zullen voortvloeien. Dit gaat enkel om de eerste fase van de behandeling, de herbeoordeling en nazorgfase vallen hier buiten. U kunt dan aan de hand van de codes kijken wat uw vergoeding zal zijn bij de verzekeraar. Indien u met de begroting akkoord gaat, neemt u contact met ons op voor het maken van vervolgafspraken voor de behandelreeks. 

    U wordt verzocht om uw gegevens af te geven aan de balie. De assistente zorgt ervoor dat deze gegevens bij de mondhygiëniste of preventie-assistente terecht komen, zodat zij weten dat u aanwezig bent.

  • Annulering afspraak

    Afspraken kunnen tot max 7 dagen voor aanvang geannuleerd worden via de web-agenda, tevens is het mogelijk om hier een nieuwe afspraak te maken.

    Buiten dit gestelde termijn wordt u verzocht telefonisch contact op te nemen, voor de openingstijden verwijs ik u naar deze website.

    Afspraken die u niet na kunt komen dienen, zo mogelijk, ten minste 24 uur voor aanvang te worden geannuleerd. De onkosten van niet nagekomen afspraken kunnen door de mondhygiëniste bij u in rekening worden gebracht (afhankelijk van de redenering).

  • Klachten

    Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Daar kunt u van opaan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden.